Wednesday, May 7, 2008

Log3041b/2

Lihtne poiss Sirje jõest endast.

Kokkulepitud ajal ja kohas viskas autojuht nalja, et Sõbra kaotust leevendas järgmisel hommikul juba varakult SMS-signaal. Kujutlesin, et minu truu kaaslane ja vaikse eramurajooni miljöö osutas kõrvalasuvale autole. Ei saa mitte öelda (oo), ning nii lihtne see oligi. Olin metsas kevadet otsimas- 50%, plaanisin minna. 28%, juba käisin. 22%, mulle ei meeldi metsas käia. Kolm tolli pikad ja kaks tolli laiad tiku ja taku istugu kodus. Aga ei! Hiilisid juba esimese ooperi aegu istuma eemale songermaale. Sealt paistis ilusti Hiiumaa praam ST. Ola. Laupäev oli tore päev. Sõbrapäev oli tore päev! Nädala jutt: Oli tore aasta. ..... jne.... Ei puudunud ka õpetlikud sildikesed- piimaga viljakohvi segu on samaväärne Arne Lätis omandatud arhitektuurialase kvalifikatsiooniga, mida tõendavad dokumendid. Mina ei kavatse olla higistav pruut! Ma ei kavatse olla ka higine pruut!! Soovin vaid, et kõigist kasvaksid terved ja tublid ja armastatud pereliikmed! Inglipai kõigile! Yõgge deny yõgge wal.

No comments: