Wednesday, May 7, 2008

Log3

Vedelus Vedeldis Vedelas.

Vedelat õli ja rasva võib vedada suure partiina merelaeva mahutis, näiteks. Läbi paksu ja vedela. ... läbi paksu ja vedela- on see aasta teisiti?, oi kui teisiti. ... See tähendab, et Šmiguni lapsest saab ameeriklane. Õnneks on kaldaäärne meri sügav ja Andrus jälgib suuskade tehnilist poolt. Täna Vaikses ookeanis: Marineeritud angerjas röstsaia ja lõhetrioga 14.35 (suurperedele ja noorematele, keda portaalidesse ei lubata). Ma kasutasin ainult märga, sest.et.ma.naeran.com! Populaarne koht. Täpselt keset maakera- jõgi Saksamaal. Saale jõgi. Segadust tekitabki just see, et siis, kui kallis inimene mulle midagi väga-väga ilusat ja siirast ütleks, tahavad need pisarad nii agaralt tulla. Kunagi ma sõitsin punnvõrriga kraavi, et tajuda seda energiat nii nagu see voogab universumis. Aga hoolitsetud nägu on nagu hea visiitkaart, mis teha. Nüüd ma siis olen selle plakati kah ära näinud- parim asi pärast Romi soengut.

No comments: