Sunday, May 11, 2008

Log 3 3 -33 3-3 -3

Odav tsirkus. Ära unusta!!!

Eellugu:

Mina grillmajas Eliisalt- o n ka kena õunamahl?
Eliisa grillmajas minule- jaaa a a müõnus keemiline nhn.

Tulemused:

Järgnev tekst mõjub ikka veel mõnele kui õudusfilmi sissejuhatav osa, mis toimub minevikus ja kusagil kivipraos on kinni külmutatud täiesti 100-protsendiline huumor. Nii. Egoistlikud lollpead! Tervist. Mul areneb loogiline ja üldistav mõtlemine, keemia muutub lähedasemaks ja arusaadavamaks. Lolli ei tee ka gümnaasium targaks. AUSALT! 5.klassi toredate vanemate kutsel oleme klassijuhatajatundide raames külastanud kahte toredat mäest laskuvat kelku.

Jutustus.

Olen paks. Tere ei saanud öelda- kiiresti saadeti mind kaalule. Kaalu langetada soovija peab astuma maha asetatud platvormile, mis meenutab tavalist kaalu. Täpselt nagu kevad, just täpselt nagu munad. Vahel sõber helistab ja räägib, et kick ei sobi ja poks sobib?! Ripukad ja nende imeline võlu. Mul siiamaani hommikuti kurk valutab. Oh, neid imelisi tüsistusi. Juba nädal aega jookseb suu vett Rapsikoogi keemilise koostise peale. njha nii'ha. GO!GO! Ilusa naisega saab ilusad lapsed. Ma maksan raha, et saaksin ilusaid lapsi siia olematu parketi peale kõndima. Samas kui ma ei saa kutsuda oma pulma pildistama naisfotograafi, jääb kogu värk ära:( :) (: :O Kärdlas ühe targa inimese usaldusväärne sõber teadis rääkida ka, et kui veab saadakse kenaks, kui ei jäädaksegi aruta mööda tänavaid lonkima. Erinevalt metsa- ja rammumeeste võistlustest on see võimete proov siin, üks suur huumor.

Luuletus:

Mu lemmikloom on diivan -
nii pehme, suur ja soe.
Ma ennast sinna hiivan,
ja kriminulli loen.

FIE paha nõid: “Meeste tahtmine on liiga suur, sageli unustatakse ära, kust võib saada kergemaid korve.''

No comments: